piątek, 15 kwietnia 2016

Rozmówki damsko-męskie,małżeńskie :)

Jest wieczór.Miło,przyjemnie,leniuchowo po prostu.Nastolatki zajęte buszowaniem po internecie,najmłodsze tornado śpi a ja  z małżem oglądamy telewizję komentując co jakiś czas to co widzimy.W ciągu dnia wiadomo nie ma czasu porozmawiać.A to dlatego że połówka w pracy,a to ja z Nikim do przedszkola,na terapię,zakupy i inne.Wiadomo codzienność.Więc wykorzystujemy wieczory żeby pogadać,uzgodnić jakieś istotne sprawy czy w końcu opowiedzieć jak nam minął dzień.Jednak od czasu do czasu po dniu gonitwy po prostu się nie chce.Tyle że głupio tak siedzieć obok siebie i nic nie mówić.A może jednak nie? Może czasem potrzeba tej ciszy?Na pewno tak.Ale tym razem postanowiliśmy jednak pogadać mimo zmęczenia :).
ja-jak ci minął dzień w pracy?
on-co?
ja-jak Ci minął dzień? Co w pracy?
on-dobrze
ja-aha
ja-nam w biegu,mały trochę dokazywał ale nie było źle
on-aha
ja-trzeba by było zaplanować jakoś ten remont
on-no
ja-byłam dzisiaj na zebraniu u dzieciaków w szkole,nie jest źle,garnitur trzeba kupić Remkowi na bal
on-no
ja-myślałeś już może kiedy zaczniemy remont?
on-no
ja-kurcze ale miałam dzień :(,Ania (siostra) dziś dzwoniła pośmiałam się trochę jak zawsze,poprawia mi humor
on-aha
ja-jutro wyjeżdżam do Płocka na demonstrację
pn-aha
ja-w ogóle mnie nie słuchasz?!
on-tak,tak  słucham
ja-ech idę spać
on-to zrób mi też
ja-co mam Ci zrobić ???
on-no....kawy(inka)
ja-nie chcę mi się,idę spać
on-no
On po dłuższej chwili-dziś miałem fajną robotę................ta,ta,ta,ta,słuchasz mnie?
ja-tak,tak jutro to zrobimy,idę spać dobranoc
Jedna z najciekawszych rozmów w ostatnim tygodniu ;) kiedy padamy na pyski w locie usypiając :).


3 komentarze:

  1. Ha ha ha ha z kąd ja to znam. Najlepsze są takie rozmowy ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń